PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=10002817}
8,0 123 374
oceny
8,0 10 1 123374
7,5 57
ocen krytyków
Oppenheimer
powrót do forum filmu Oppenheimer

Na początek obnażę swoje słabości :) Tak - jestem fanem Nollana, mimo to jestem (tak myślę) świadom jego wad, zagmatwanych (czasami niepotrzebnie) dialogów, wpychania (często na siłę) scen bez których też mógłbym spokojnie żyć. Jestem też fanem muzyki Ludwiga Goransona, który w mojej opinii może stać się "nowym" Hansem Zimmerem, mimo że wolałbym aby był po prostu sobą, chociaż ostatnia scena w filmie... Czy Hansa napewno nie było obok Ludwiga? :)
Ale ja nie o tym, przepraszam za bałagan. Z góry mowię.- może być trochę spojlerów.

A więc tak - nie będę odnosił się do opinii innych użytkowników czy nawet krytyków, ponieważ każdy ma prawo do swojej, nawet jeżeli ta mocno odbiega od naszej. To tak na ostudzenie :)

Historię Oppenheimera znałem przed seanse,, a nawet przed pierwszym trailerem. Może nie na pamięć, ale ogólnie najważniejszych faktów z jego życia byłem świadom. Nie mniej jednak, kiedy dowiedziałem się że główną posadę obejmie Pan Cillan, którego potencjał poznałem za sprawą Incepcji, byłem bardzo ciekawy co te połączenie przyniesie.

I tutaj mam nadzieję nie będę kontrowersyjny - Pan Cillan Murphy zagrał rolę życia, wcielając się w człowieka który do "łatwych" nie należał. Ani przez sekundę oglądania filmu nie miałem wrażenia że czegoś brakuje, że coś było słabo zagrane itd. Ta postać zasługuje na Oscara, moim zdaniem oczywiście. Chyba że jest jakakolwiek konkurencja o której nie wiem?

Dobra, do samego filmu... I tu odrazu spojler. Wracając z seansu powiedziałem do mojej partnerki - jeżeli robisz 3-godzinny film w głównej mierze oparty na bombie atomowej, detonując ją na ekranie tylko raz, w kompletnej (do czasu) ciszy, to musisz mieć jaja.